Pekka Himaneni 2004. rapordi tulevikunägemused


Meelelahutustööstuse ehk kultuuritööstuse kasv

Himanen pakkus välja, et meelelahtustööstuse tõus tuleneb sisu digitaliseerimisest ja info- ja kommunikatsioonitehnoloogia sidumisest meediaga.

Infotehnoloogia areng on toonud kaasa sotsiaalmeedia , voogesituste platvorme. See on omakorda  kaasanud suuremat nõudlust sisuloojatelt. Tänapäeval kõige suurem meelelahutustööstus on videomängu tööstus.

Kuigi see  tööstus sai eelmisel aastal Covidi tõttu vastu näppe, on areng ja edusammud 10. aasta jooksul olnud suured meelelahutustööstuses.

 Huvitav fakt - Videomäng GTA V on aegade kõige kasumlikum meelelahutustoode.


Ühiskonna vananemine

Inimesed ei taha saada nii palju järglasi, kui varem. Sellest tulenevalt on meil vanurite osakaal pidevas kasvus. Riigil ei ole maksumaksjaid, aga on palju, kes vajavad teenuseid. Himanen pakkus selle lahenduseks massiimmigratsiooni.

Pigem on  biotehnoloogia nii kiiresti arenenud, et inimeste eeldatav eluiga ja tervislikkus on tõusnud, ning elukestev õpe ja töö on saanud lahenduseks.

 

Comments

Popular posts from this blog

Uudne tugilahendus

Üks positiivne ja negatiivne näide kasutatavusest veebis

Uue meedia mõju traditsioonilisele