Uue meedia mõju traditsioonilisele




Negatiivne mõjutegur

Tänapäeval kasutab üha rohkem inimesi interneti, teabe kiireks leidmiseks, muutes uue meediareklaami asjakohaseks igat tüüpi ettevõtete jaoks.  Tänapäeval saavad reklaamijad hankida palju teavet oma sihtrühma kohta ja see võimaldab neil kohandada reklaame igale inimesele. Inimesed reageerivad kohandatud reklaamidele paremini kui traditsiooniliste meedia reklaamidele.

Positiivne mõjutegur

 Kuid samal ajal võtame traditsioonilise meedia kasutamiseks endiselt oma päevast palju aega. Tööle minnes mängime raadiot, kodus vaatame televiisorist uudiseid ja arstikabinetis leiame end ajakirja lugemas. Kõik need on traditsioonilise reklaami vormid, mida kasutame igapäevaselt.

Inimesed usaldavad seda, mis on neile tuttav. Inimesed usaldavad tõenäolisemalt uudiste reporterit rohkem, kui postitsusi Facebookis. Sammuti on ka traditsioonilise meedia reklaamimine odavamaks läinud näiteks  reklaamitahvlil reklaamimine, mis tänase päevani on üks efektiivsemaid viise jõuda tuhandete silmapaarideni päevas.

Tarbides ise traditsioonilist meediat, vaadates telekat, kuulates raadiot või isegi arstikabineti ees ajalehte lugedes, tunnen, et suudan süveneda ning talletada kogutud informatsiooni paremini. Vähem on tähelepanu kõrvaljuhtimist võrreldes uue meediaga.

 

Kasutatud allikad

* https://clmnorthwest.com/is-traditional-media-dead/

* https://wearewhitehat.com/blog/2019/old-media-vs-new-media/

 

Comments

Popular posts from this blog

Uudne tugilahendus

Üks positiivne ja negatiivne näide kasutatavusest veebis