Uudne tugilahendus


Kui hädaabiteenused on ligipääsetavad vaid kõne teel, võivad kõnepuudega inimesed hädaolukorras ohtlikes olukordades muutuda haavatavamaks. Enamikes riikides saab hädaabiteenustele sõnumeid saata, kuid kui asi on ajatundlik, ei pruugi see olla kõige praktilisem lahendus. 

Veebist uurides leidsin telefonirakenduse TapSOS. Rakendus on eriti kasulik neile, kes ei saa telefoniga rääkida, ja lihtsustab protsessi , kes soovivad hädaabiteenustele tekstisõnumeid saata. TapSOS on täiesti mitteverbaalne. TapSOS töötati välja pärast seda, kui nähti vajadust parema juurdepääsu järele hädaabiteenustele neile, kes ei saa häälega helistada. Kuidas seda kasutada? Ikoonide kaudu saab valida soovitud teenuse(politsei, kiirabi jne.), seejärel hädaolukorra olemuse. GPS määrab hädasolija asukoha.

Kuigi rakendus oli algselt disainitud kurtidele inimestele, on see osutunud kasulikuks ka neile, kes soovivad hädaabiteenustega ühendust võtta vargsi ja kiirelt.


Kasutatud allikad:
 
https://www.tapsos.com/faqs

Comments

Popular posts from this blog

Üks positiivne ja negatiivne näide kasutatavusest veebis

Eric S. Raymondi Hacker-HOWTO arvustus